Friday, September 28

Long live Love... ( Da jivee lubovta...)

Любовта е най - великото чувство на света а хората които тя е сполетяла могат да се нарекът щастливци. Аз познавам двама такива. Момичето ми е супер близък човек. Не вярвам да има нещо което да не мога да и кажа. Тя е мъничкото, сладичко Ев. А Радо е голям сладур. Вчера се запознах с него и мога само да кажа че не съм виждала двама души които да са по влюбени. Адски мн се радвам за тях защото съм сигурна че и двамата заслужават такова щастие. Освен това са толкова еднакви като интереси и способности че човек почва да се чуди как те не са се познавали до сега??? :)
Истинската любов си личи от километри, а тяхната се вижда дори от по - далече.

От сега искам да кажа на Радо ЧРД и да му пожелая да е мн щастлив и влюбен, да е обграден само от верни и истински приятели и късмета винаги да е на негова страна.

...това стихотворение е специално за вас и вашата любов...


Рай

Сред черната пустош
на изпепелената гора
щастлив/а съм, че те имам,
че съдбата ни събра.
От твоя смях щастлив/а съм,
от твоя слънчев подлед,
от сладките целувки,
ухаещи на пролет,
от думите ти нежни,
изречени с любов - вечно да ги чувам,
на всичко съм готов/а.
Ако сме двама в ада
дали ще разберем
или че рай това е
със теб ще се кълнем.
Раят е където се намираш ти.
Защо ми е небето? Защо са ми мечти?
Ти си ми реалност. Ти си ми една.
Ти си нежна ласка, ти си топлина.
Обичам те такава/ъв, каквато/ъвто си сега.
Обичай ме, мисли ме,
изгаряй като мен
в любовен пламък двама
да бъдем всеки ден.
И никой да не може
интрига да посее
в добрия огън злото
зад нас да си изтлее.

1 comment:

Anonymous said...

Ot Ev i Rado:
Napravi ni o6te po - 6tastlivi(ne mislehme,4e e vazmojno) !!!Ima6 edno golqmo BLAGODARQ ot nas!!!I dvamata se radvame,4e te poznavame :)
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}