Wednesday, October 24

WOWWWWWW STANAH NA 19.....

WOW ne moga da povqrvam nai posle :) umiram si or kef :) kvo da vi kaja hora rojdenniq mi den si mi e lubimiq praznik :) i az vs put sum mn 6tastliva na tozi den. O6te ot v4era ve4erta sled 12 sa zapo4nali da mi se vkl i da mi pra6tat smsi :) napravo si umiram ot kef... subrah gi 21 (sun) za koeto sum adski priznatelna :) i blagodarq na vs :) obi4am vi adski mn..... i mi lipsvate :) nai golqmata iznenada doide ot telefonno obajdane n2 :) za denq... love you marti :) {}{}{}{}{} (hug) denqt be6e strahotno slun4ev :) ne 4e ne6to ama 6toto mi e rd... :D:D:D:D:D:D vidqh si i mn hora koito adski mn obi4am.... abeee - It's a beautiful day!!!

2 comments:

Succubus said...

Pojelavam ti vsi4koto 6tatstie na zemqta, dano imame vs etakiva hubavi povodi za praznuvane... iii da si piinem zdravo, 4e ve4e mi pisna ot trezvi sybori6ta :D ;)

Anonymous said...

jiva i zdrava ^_^

sucubus, ti puk kato kajesh neshto...