Friday, August 10

4estito RD mili moi Moni :)


Sujelqvam 4e tozi post tolkova se zabavi prosto nqmah net... (tupotiq do 6iq) kakto i da e .Po princip si pravq postove koito sa posveteni na lubimi moi hora ili hora koito naistinago zaslujavat. Tozi 4ovek vliza i v dvata kriteriq... Stava vupros ne za drug a za drugoto mislun4ice. Malkiq mi bratov4ed Moni :P Tova e nai sladurskoto su6testvo na sveta.Adski mn te obi4am Monka i tozi post be6e mislen za rojdenniq ti den prosto togava sedobrah edinstveno do telefon ot kudeto da ti 4estitq :P sorry za koeto 6toto nai dobre si e na datata, ama se nadqvam da ne e prekaleno kusno. Simeon4o e 4ovek koito bezkraino obi4am, 4ovek na koito moga da kaja vs koeto mi e na glavatai znam 4e toi 6te me razbere i 6te se opita da mi pomogne. Vupreki 4e e po maluk ot meneznam 4e vinagi 6te me za6titi i 6te mi pomogne kogato imam nujda. Toi e ot horata koito mndobre razbiram i za koito me boli surceto kato se setq 4ak kude e...Ako nqkoi moje6e da mi izpulni pone edno jelanie bih poiskala horata koito az obi4am i men me obi4at da sa po- blizodo men. Monka gledai sega: obi4am te za6toto:me razbira6, me priema6, me razbira6, me podkrepq6, me obi4a6, me za6titava6, mi se usmihva6 i mi zgrqva6 surceto. I ti blagodarq 4e si takuv strahoten bratov4ed, partior za tanci i slu6atel. Ti si edin ot horata za koito ubivam i iskam samo da ti kaja 4e to4no na rojdenniqti den( 18-ti iuli) nqma ne6to hubavo koeto da ne sum ti pojelala :p dori da ne ti go kazahpo telefona si go pomislih i ti pojelah dori da be6e naum. Iskam samo da ti kaja 4e nai golqmata usluga koqto moje6 da napravi6 na sebe si e da ostane6 samiq sebe si, za6toto smqtam 4e si porasnal za mn ne6ta i 4e si osuznal pove4eto ot jivota.ISkam prosto da znae6 4e kudeto i da otide6, kakvoto i da napravi6 az vinagi 6te te podkrepq, za6toto vqrvam v teb :) Love you {} (hug)

1 comment:

Succubus said...

Moni e nai-golemiq sladur na sveta, koito poznavam... Samo 4e si mu obyrkala datata na rajdane.. pisala si moita (rofl)