Friday, August 10

Ne6to novo ei taka ot stresa...


Mnogo dulgo vreme mislih za kakvo da bude tozi post i nakraq razbrah...v momenta minavam prez edin mn vajen period ot jivota si - taka nare4enata kandidat-studentska kampania. Tozi period e osobeno stresira6t osobeno kato si ima6 na gla-vata 2-ma roditeli koito isterqsvat za nai-malkoto i produljavat da ti napomnqt kolkoba6 vajno e vs i kak jivota ti e napulno propilqm ako vij ne6to ne se polu4i po planovete.4ovek si pravi nqkvi planove i si gradi me4ti a na vs otgore biva stresiran i ovikan...V momenta se 4uvstvam super pritesnena 4akaiki rezultatite, oba4e dokato tozi post stigne do bloga bude6teto mi ve4e 6te e izvestno, no tozi fakt ni nai malko ne me uspokoqvav momenta... imam nujda ot ne6to. ne6to novo, ne6to neizvestno, ne6to koeto da ostane katohubav spomen ot nepokornite mi mladini, imam nujda da znam 4e nqma problem ako sburkam. imam nujda ot hora okolo sebe si, no ne nqkakvi si hora a edni opredeleni, imam nujda da znam4e tova koeto se slu4va 6te e isinsko i 4e nqma da se prevurne v porednite sulzi za hora koito"ne zaslujavat" ili po to4no "nepodhodq6ti" horica... Imam nujda ot sex... (tova mai ne trqva6e da go kazvam), ne ba6 sex de po skoro lubov, imamnujda ot stabilnost, ot muj!!! do sebe si, ot surce koeto da me obi4a za6toto az sum gotovada otvurna na tazi obi4, iskam da se subujdam v ne4ii pregrutki, da me celuvat - az da celuvam i tn i tn :) drugite ne6ta sled 1 4asa...(xixixi (chuckle) - da vladi pozna - tova sum az!!!)Moje bi vs tova ne trqbva6e da go pi6a, no ako ne go bqh napisala nqma6e da sum az(prosto sum takava). Moje tozi post da zvu4i egoisti4no i tupo i nz si o6te kvo no tova e na4ina po koito se 4uvstvam i iskam da uverq ostanalite 4e vupreki 4e tuk pi6e kakvo iskamtova ne zna4i 4e zabravqm okolnite, prosto ponqkoga mi se struva 4e bukvalno jiveq za drugitedali e pravilno ne znam znam samo 4e ne e polezno, ili pone ne za men. (Cause i suffer later)V momenta si sedq slu6am si muzi4ka (ni6to 4e sestra mi toku 6to smeni kanala) i si mislq zatova kakuv moje da e jivota, ili po to4no kakuv ne moje da bude, ne moje da bude siguren, ne moje da bude zadovolitelen ili pone ne tolkova kolkoto mi se iska. Setih se za "Spomen4etosi ot Vladi" i se usmihnah, sorry skupi prosto taka mi deistva6. Vidqh go i onzi usmihnatiq, da znae6 4ovek ti si purvoto mom4e 4iqto usmivka me sgrqva surceto. I da! naistina mi be6e mnmu4no za teb, i da 6te si te gu6na pone o6te edin put predi da zamine6 :) ni6to 4e "tam" ne e prieto taka. tuk e prieto!! tuka daje e jelatelno, kazah ti horata taka izrazqvat privurzanost.Stranno no izvednuj se setih i za sofiiskiq muzikalen promiqr:) i za teb mi be6e mu4noi tebe t mislih kakvo li pravi6 i kak li se spravq6 sus vs tam :) no qvno si dobre ili ponetova mi pokaza tazi ve4er(21-vi iuli, ili pone v sledva6tite 10 min) radvam se 4e pak te vidqhsled vs prez koeto sme minali vse o6te ti si si ti i az sum si az :P prosto sme porasnalino tova ne zna4i 4e ne se se6tam za tebe :) a marto se zaplesna super qko v tupiq komp taq ve4er- off 4ove4e da si doide maika ti 4e mi pisna... !!! :) fani se stegni, draznq se taka i pe4eli6 4erni to4ki 6toto za svedenie, o6te si na izpitatelen srok...

2 comments:

Succubus said...

Promeni kolkoto iska6.. Welcome to officially being a student in the UNIVERSITY. :)

Syreg said...

4estito na pe4eliv6ite ot lotariqta, az 6te si klata krakata taq godina.. Neka mi e kef... the kupon is starting se`a.. pff {p}